Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności sklepu.
Choose a searcher
Nowe kalendarze na 2022 ZOBACZ TUTAJ

Sporządziliśmy poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania. Jeśli nie znalazłeś poniżej odpowiedzi na swoje pytania, napisz do nas: sklep@ubierzswojesciany.pl lub zadzwoń: +48 797 375 877.

ZAMÓWIENIA

Czy posiadamy sklep stacjonarny?

Nasze produkty sprzedajemy wyłącznie w naszym sklepie internetowym i nie prowadzimy tradycyjnego punktu sprzedaży.

Jak złożyć zamówienie?

Najszybciej, najwygodniej i najbezpieczniej złożą Państwo zamówienie w naszym sklepie internetowym. (za pomocą koszyka)

Czy mogę zamówienie złożyć mailowo lub telefonicznie?

Tak, można, ale uprzedzamy, że czas realizacji takiego zamówienia jest wydłużony.

Telefonicznie: + 48 797 375 877

Mailowo: sklep@ubierzswojesciany.pl

Jak mogę skorzystać z rabatu?

W koszyku na pierwszym etapie jest do tego specjalnie przeznaczone pole "Masz kupon promocyjny?" - jest umiejscowiony w tabelce pod napisem "TWÓJ KOSZYK".

Jak zapisać się do newslettera?

Zapisać się można w formularzu na dole strony lub w trakcie składania zamówienia. Po zapisaniu się na newsletter - otrzymują Państwo najpierw wiadomość weryfikacyjną na skrzynkę. Po potwierdzeniu jej, Kod rabatowy wysyłany jest niezwłocznie w osobnej wiadomości na Państwa skrzynkę. Jeśli nie widzisz maila, sprawdź folder SPAM lub "OFERTY". Jeśli e-mail nie dotarł - skontaktuj się z nami.

Czy do zamówienia otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście, jeśli wskazane to zostanie w zamówieniu. Jeśli nie zostanie wskazane - otrzymają Państwo paragon fiskalny.

ZWROTY I REKLAMACJE

Jak mogę odstąpić od umowy?

Więcej o tym: https://ubierzswojesciany.pl/content/2-zwroty

Jak mogę złożyć reklamację?

Więcej o tym: https://ubierzswojesciany.pl/content/2-zwroty

DOSTAWA

Czy można za dopłatą otrzymać zamówienie szybciej?

Niestety nie praktykujemy takiego czegoś. Jeśli zależy Państwu na czasie - proszę to prostu wskazać w zamówieniu, a spróbujemy nieco przyśpieszyć realizację.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to z reguły 1-3 dni (w przypadku wszystkich produktów z wyjątkiem tapet). Tapety "na wymiar" realizowane są z reguły w ciągu 3-5 dni roboczych. (w przypadku gorących okresów w roku - jest informacja na stronie o wydłużonym czasie realizacji)

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, oczywiście.

Jaką firmą wysyłacie paczki?

Na terenie Polski wysyłki realizujemy w zdecydowanej większości kurierem DPD.

Czy wysyłacie do paczkomatów?

Niestety nie. 95% naszych produktów nie mieści się do paczkomatów.

Czy mogę towar odebrać osobiście?

Tak, oczywiście.

Jakie są koszty dostawy?

Kurier DPD - 14,99zł przy płatności z góry, a 19zł przy płatności za pobraniem. Dostawa za granicę wyceniana jest indywidualnie (zależy od kraju i wielkości zamówienia)

Kiedy wysyłka jest gratis?

Wystarczy zrobić zakupy za minimum 299zł - wtedy wysyłka jest gratis. (dotyczy wysyłki na terenie Polski)

PŁATNOŚĆ

Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Tak, oczywiście. Jest taka możliwość na etapie wyboru dostawy.

Jakie są formy płatności?

Zapłacić można:

- szybkimi płatności online przez system PayU,

- zwykłym przelewem bankowym,

- przez system PayPal,

- przy odbiorze (za pobraniem)

- gotówką przy odbiorze osobistym w naszej siedzibie.

Czy można płacić PayPal?

Tak, można.

Jak dokonać bezpośrednio przelewu na nasze konto?

Nazwa odbiorcy: Effect Plus Wioletta Turkowiak-Klamka

Numer konta bankowego: 49 1140 2004 0000 3902 7558 0211 (mBank S.A.)

Czy mogę otrzymać fakturę proforma na zamówienie?

Tak, proszę tylko o tym poinformować w zamówieniu.

PYTANIA O TAPETY

Czy tapety są w częściach? Jak są dzielone?

Oczywiście. Tapety są dzielona na gotowe części montażowe. Z reguły te części mają około 90-120cm szerokości. Jednakże to kwestia, która jest również personalizowana i uzgadniana wspólnie z klientem po zakupie na etapie wizualizacji.

Jakie są rodzaje tapet i czym się różnią?

Do wyboru są 3 materiały:

1) tapeta flizelinowa "EKO" - tapeta uniwersalna, na flizelinie; łatwa w montażu, ekologiczna i w korzystnej cenie. Sprawdzi się w zasadzie w każdym wnętrzu.

2) tapeta flizelinowa laminowana "LUX" - to tapeta z dodatkową warstwą ochronną. Można ją czyścić, przecierać, jest zmywalna. Dedykowana do wymagających wnętrz - łazienka, kuchni, czy pokój dzieci.

3) tapeta winylowa strukturalna "CANVAS" - tapeta najbardziej ekskluzywna z naszej oferty. Jest przyjemna w dotyku i niesamowicie efektowna - ma przepiękną strukturę płótna. Absolutnie fantastyczna. Niezwykle łatwa w montażu.

Czy tapety są wodoodporne, zmywalne?

Najlepsze właściwości z naszych tapet w tym aspekcie ma tapeta LAMINOWANA.

Jak wygląda montaż naszych tapet?

Montaż jest relatywnie łatwy. Szczegóły tutaj: https://ubierzswojesciany.pl/content/10-instrukcja-klejenia-tapety

Gdzie mogę kupić klej do tych tapet?

kleje do tapet można kupić tutaj: https://ubierzswojesciany.pl/121-klej-do-tapet

najbardziej polecam klej GOTOWY (już przygotowany do montazu) - https://ubierzswojesciany.pl/klej-do-tapet/najlepszy-gotowy-klej-do-tapet-wallfix-contract-heavy.html Ma najlepsze właściwości i sprawi, że montaż będzie najłatwiejszy.

Gdzie produkowane są tapety ze sklepu www.ubierzswojesciany.pl?

W Polsce, w naszej siedzibie.

Jak zamówić tapetę w naszym sklepie?

Wystarczy wpisać na stronie wybranej tapety w pola "SZEROKOŚĆ" i "WYSOKOŚĆ" potrzebne wymiary, wybrać materiał i dodać do koszyka.

Czy mogę otrzymać wizualizację tapety przed zakupem?

Nie wykonujemy wizualizacji przed zakupem. Do projektów tapet podchodzimy indywidualnie i ze względu na ogromne zainteresowanie naszymi tapetami nasz grafik jest do Państwa dyspozycji. W przypadku standardowych projektów - mogą Państwo nawet na etapie wizualizacji zrezygnować i otrzymać pełen zwrot pieniążków, więc "nic na siłę"! :)

Czy mogę zamówić próbkę tapety?

Tak, na każdej stronie wzoru tapety jest możliwość złożenia zamówienia na próbkę. Próbka tapety kosztuje 9,99zł i ma wymiary 50cm x 50cm.

Czy do tapety dołączona jest instrukcja montażu?

Tak, oczywiście. Do każdej tapety dołączamy instrukcję montażu.

Jak zamówić tapetę na ścianę ze skosem, oknem lub drzwiami?

W przypadku ściany skosem - należy zamówić tapetę w pełnych wymiarach, jakby skosu nie było. Skos na ścianie stanowi w kontekście tapety odpad i nie można tego odliczyć od ceny tapety. Możemy natomiast wzór dostosować do takiej ściany, aby żaden istotny element tapety nie został przycięty.

W przypadku ściany z drzwiami lub oknem - należy zamówić po prostu części dookoła drzwi/okna, czyli do koszyka dodać 4 elementy:

1) na lewo od drzwi/okna

2) nad drzwiami/oknem

3)* pod drzwiami/oknem

4) na prawo od drzwi/okna

*pkt 3) dotyczy tylko ściany z oknem. jeśli na ścianie są drzwi to wystarczy do koszyka dodać 3 części.

Czy mogę zamowić próbnik materiałów?

Próbnik materiałów można zamówić tutaj: https://ubierzswojesciany.pl/probnik-tapet/probnik-materialow-tapet-prezenty.html

PYTANIA O PLAKATY

Czy plakaty są gotowe do powieszenia?

Tak. Zawierają zawieszkę w zestawie do montażu. Nie trzeba ich w żaden sposób składać itp. Są gotowe do powieszenia.

Czy plakaty są już z ramą?

Tak, wszystkie plakaty w naszym sklepie są już w zestawie w ramach. Kolory ram i wielkości plakatów są do wyboru.

Co mogę spersonalizować w plakacie?

Kolor ramy i wielkość plakatu. Na życzenie możemy również dokonać modyfikacji samego wzoru - kolorystykę, elementy itp. (mogą obowiązywać dodatkowe opłaty)

Czy plakaty są jakoś zabezpieczone?

Oczywiście. Plakaty są w pełni dostosowane do wieszania w łazience, czy też kuchni. Warstwa wierzchnia plakatu jest zabezpieczona specjalną warstwą ochronną - można plakat swobodnie przecierać na mokro itp.

PYTANIE O POZOSTAŁE PRODUKTY

Czy obrazy na płótnie wymagają dodatkowej oprawy?

Nie, nie wymagają. Są gotowe do powieszenia.

Czy planery w ramach mają w zestawie mazak zmywalny?

Nie, nie mają.

Czy tablice w ramach mają w zestawie kredę?

Nie, nie mają.

Czy naklejki na ścianę są wielokrotnego użytku?

Nie, są jednorazowe.

Jakie markery używać do planerów?

Muszą to być mazaki/pisaki ZMYWALNE.

JESTEM PROJEKTANTEM WNĘTRZ

Czy mogę otrzymać tekstury do projektów?

Tak, oczywiście. Proszę wejść tutaj: www.ubierzswojesciany.pl/tekstury

Czy mogę otrzymać bezpłatny próbnik tapet?

Tak, jeśli jesteś projektantem wnętrz. Tutaj należy się po niego zgłosić: https://ubierzswojesciany.pl/content/34-bezplatny-probnik-dla-architekta

INNE PYTANIA...

Czy można podjąć z nami współpracę?

Tak, proszę w tej sprawie pisać na biuro@ubierzswojesciany.pl

Jak się z nami najszybciej skontaktować?

Najszybciej na czacie sklepowym (jeśli jest on-line). Drugim sposobem jest telefon: +48 797 375 877 lub + 48 573 145 671. Trzecim sposobem jest kontakt mailowy na sklep@ubierzswojesciany.pl

Menu
zamknij
koszyk
zamknij
powrót
Konto
zamknij