Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Sporządziliśmy poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania. Jeśli nie znalazłeś poniżej odpowiedzi na swoje pytania, napisz do nas: sklep@ubierzswojesciany.pl lub zadzwoń: +48 797 375 877.

 

ZAMÓWIENIA

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
- Czas realizacji zamówienia to z reguły 1-3 dni. Tapety "na wymiar" realizowane są z reguły w ciągu 2-4dni.

2. Czy mogę odstąpić od umowy i zwrócić towar?
- Oczywiście, respektujemy prawo odstąpienia od umowy, więcej szczegółów w tym zakresie znajdą Państwo w regulaminie sklepu.

3. Kiedy otrzymam kod rabatowy po zapisaniu się do newslettera?
- Kod rabatowy wysyłany jest niezwłocznie po zapisaniu się do newslettera. Jeśli nie widzisz maila, sprawdź folder SPAM lub skontaktuj się z nami.

4. Czy posiadamy sklep stacjonarny? Można gdzieś obejrzeć nasze produkty?
- Na ten moment nasze produkty są dostępne tylko i wyłącznie w naszym sklepie internetowym.

5. Jestem architektem. Czy mogę otrzymać pliki graficzne tapet, które mogę wykorzystać w wizualizacjach wnętrz?
- Oczywiście, współpracujemy z architektami/projektantami i udostępniamy grafiki naszych tapet. Zainteresowanych prosimy o kontakt na: biuro@ubierzswojesciany.pl

6. Czy do zamówienia otrzymam paragon lub fakturę VAT?
- Jesteśmy legalnie działającym podmiotem gospodarczym i do każdego zamówienia dołączony jest dowód zakupu - paragon fiskalny lub faktura VAT. (dowód zakupu znajduje się za listem przewozowym)

7. Można złożyć zamówienie drogą mailową lub telefonicznie?
- Tak, zamówienie telefonicznie można złożyć za pośrednictwem nr +48 797 375 877 oraz mailowo na sklep@ubierzswojesciany.pl.

 

WYSYŁKA

1. Jakim kurierem dostarczane są paczki?
- Wszystkie paczki wysyłane są kurierem DPD, alternatywnie Kurierem Pocztex.

2. Czy jest opcja wysyłki za granicę?
- Tak, realizujemy wysyłkę za granicę do krajów Europy. Koszt ustanawiamy jest indywidualnie i występują ograniczenia gabarytowe.

3. Czy mogę odebrać towar osobiście?
- Tak, towar można odebrać po wcześniejszym umówieniu terminu w siedzibie naszej firmy. (ul. Leśna 24, 64-117 Gołanice)

4. Co z kosztem dostawy w przypadku kilku zamówionych przedmiotów?
- Zamawiając kilka produktów, nie ponosi się dodatkowych kosztów dostawy, tylko 18zł (wpłata z góry) lub 22zł (pobranie). Za zakupy powyżej 349zł - przesyłka jest gratis.

5. Jakie są koszty dostawy?
- Wysyłka kurierem przy płatności z góry - 18zł, za pobraniem - 22zł. Odbiór osobisty - 0zł. Za zakupy powyżej 349zł, przesyłka jest gratis.

 

PŁATNOŚCI

1. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności?
- Nazwa odbiorcy: Effect Plus Wioletta Turkowiak-Klamka, Numer konta bankowego: 90 1950 0001 2006 0451 8075 0002 IDEA BANK

2. Jakie są formy płatności?
- Zapłacić można z góry: (1) bezpośrednim przelewem lub (2) za pośrednictwem szybkich płatności on-line przez system PayU. Alternatywnie można zapłacić (3) przez system PayPal. Płatność może także zostać zrealizowana przy odbiorze: (4) do rąk kuriera, (5) podczas odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy.

 

ZWROTY, WYMIANY i REKLAMACJE

1. Chcę zwrócić towar, co robić?
- Więcej informacji tutaj.

2. Chcę wymienić towar, co robić?
- Tak, można wymienić produkt, zgodnie z zasadami jak w przypadku zwrotów. Po więcej informacji skontaktuj się z nami: sklep@ubierzswojesciany.pl.

3. Chcę zareklamować towar, co robić?
- Więcej informacji tutaj.

 

PRODUKTY

1. Czy tapety są w jednym kawałku, czy w częściach?
- Tapety są oczywiście podzielone na wygodne do montażu elementy, z zachowaniem spójności wzoru. 

2. Czy druk tapety jest ścieralny?
- Druk tapety jest nieścieralny, można go dotykać.

3. Czy tapeta jest wodoodporna?
- Druk tapety można przecierać mokrą/wilgotną ściereczką, nie zaleca się używania detergentów i środków czystości.

4. Jak wygląda montaż tapety?
- Montaż tapety należy przeprowadzić zgodnie z instrukcją. Instrukcja montażu tapety jest oczywiście dołączona w wersji papierowej do zakupionej tapety.

5. Czy mogę dokupić klej do tapety?
- Klej do naszych tapet można zakupić u nas tutaj.

6. Skąd pochodzi towar dostępny w sklepie?
- Wszystkie tapety, obrazy, plakaty w ramach, naklejki, tablice kredowe oraz planery zostały wyprodukowane w Polsce.

7. Czy produkty można personalizować, modyfikować?
- Tak, wszystkie można wykonywać w niestandardowych, indywidualnych wymiarach, a także w niestandardowej kolorystyce, "na życzenie".

8. Czy do zamówionych tapet jest jakaś instrukcja montażu?
- Tak, instrukcja montażu jest dołączona do tapety.

9. Czy obrazy i plakaty w ramach dostępne w ofercie są gotowe do powieszenia?
- Tak, Obrazy i Plakaty w ramach są gotowe do powieszenia na ścianie, posiadają zawieszkę.

10. Jak zamówić tapetę "na wymiar" w naszym sklepie?
- W pierwszej kolejności zmierz ścianę, na której chcesz umieścić tapetę. Jeśli nie jesteś pewien pomiarów, dodaj drobny zapas - np. 2-3cm, który przy montażu nadmiar będzie można dociąć. Wskazane wymiary w centymetrach umieść w polach "SZEROKOŚĆ" (wymiary poziomo) oraz WYSOKOŚĆ (wymiary pionowo). Cena tapety wyliczy się automatycznie. Uwaga: w przypadku, gdy na ścianie znajdują się drzwi lub okno - można odliczyć część tej powierzchni. Trzeba wówczas podać wymiary ściany na lewo od drzwi, nad drzwiami oraz na prawo od drzwi. Każdą z poszczególnych "części" tapety dodaj osobno do koszyka. (pomocny będzie tutaj opis ściany w polu "uwagi do zamówienia" lub przesłanie rysunku na e-mail). Jeśli Twoja ściana jest niestandardowa (posiada SKOS) to napisz do nas e-mail na sklep@ubierzswojesciany.pl (załącz rysunek ściany) W następnej kolejności dodaj tapetę do koszyka i złóż zamówienie. Po złożeniu zamówienia w ciągu 1-2 dni roboczych prześlemy na Twój adres e-mail do akceptacji wizualizację tapety w wybranych wymiarach i układzie.

11. Czy mogę zamówić próbkę tapety?
- Tak, ale ze względu na bardzo dynamiczne trendy próbki realizujemy również "na zamówienie". Koszt jednej próbki tapety z przesyłką wynosi 25zł. Koszt każdej następnej próbki tapety +10zł. Na przykład: zamawiając 3 próbki tapet, koszt wyniesie łącznie 45zł z przesyłką.